Pytania i odpowiedzi

 

  •  Dlaczego warto nam zaufać?

Dbałość o szczegóły, indywidualne podejście do każdego, nawet najmniejszego zamówienia. Przy każdym, pojedynczym zamówieniu dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić każdego naszego klienta, oferując produkt zgodny z oczekiwaniami. Stawiamy na jakość produktu oraz usługi.

W przypadku wysyłki, dbamy o odpowiednie zapakowanie przedmiotu oraz o bezpieczny transport. Gwarantujemy najwyższą jakość.

 

  • Gdzie wysyłamy kwiaty?

Zamówienia z naszego katalogu dostarczamy na terenie Katowic i okolic, natomiast za pomocą Katalogu Poczty Kwiatowej dostarczamy na terenie całego świata.

 

  • Jak długo trzeba czekać na dostarczenie zamówienia?

Posiadamy bardzo sprawny system transportu zamówień.

Na terenie Katowic i okolic oferujemy dostarczenia za pomocą naszego kierowcy, indywidualnym transportem.

 

  • Jaka będzie godzina dostawy?

W przypadku zamówień na terenie Katowic i okolic, godzina dostarczenia pozostaje do indywidualnego ustalenia z Państwem. Dostarczenia realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00, według poniższych przedziałów godzinowych:

8:00-11:00

11:00-14:00

14:00-17:00

17:00-20:00

 

  • Czy potwierdzamy doręczenie zamówienia?

Oczywiście, otrzymają Państwo bieżące informacje na temat statusu zamówienia. Wysyłamy wiadomości mailem lub telefonicznie w momencie nadania przesyłki oraz, gdy przesyłka zostanie dostarczona na miejsce.

Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona w przypadku nie zastania nikogo na miejscu dostarczenia, skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

 

  • Czy kwiaty zachowają swoją świeżość w trakcie wysyłki?

Gwarantujemy, że do tworzenia naszych kompozycji używamy kwiatów najwyższej jakości i świeżości. Gwarantujemy świeżość kwiatów żywych przez minimum 5 dni.

 

  • Co się stanie, gdy kurier nie zastanie nikogo na miejscu?

W ramach usług dostawy, gwarantujemy jedno doręczenie. Prosimy o wybranie odpowiedniej godziny, przedziału godzin lub pory dnia doręczenia, w którym będziemy mogli dostarczyć zamówienie. Prosimy również o podanie numeru kontaktowego do odbiorcy.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo na miejscu, zostanie przekazana informacja i w przypadku Katowic i okolic, paczka zostanie zwrócona do sklepu stacjonarnego Madlen Flowers gdzie będzie pozostawiona do odbioru osobistego.

 

  • Czy obowiązkowe jest założenie konta do złożenia zamówienia?

W naszym sklepie internetowym nie ma obowiązku rejestrowania się i zakładania konta. Mogą Państwo zrobić zakupy, wypełniając jedynie odpowiednie pola dostawy.

Zachęcamy jednak do zakładania konta, ponieważ dla naszych zarejestrowanych klientów, przewidujemy specjalne akcje rabatowe.

 

  • Czy zamówienie można złożyć w inny sposób niż przez sklep internetowy?

Oferujemy dodatkową możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo, wtedy zostaną udzielone Państwu wszelkie informacje dotyczące produktów i zostaną udzielone odpowiedzi na wszelkie zapytania.

Numer telefonu: +48577974279

Email: zamowienia@madlen.pl

Wiadomości facebook: https://www.facebook.com/pg/madlenflowers

Wiadomości instagram: @madlenflowers.katowice

 

  • Jak można zapłacić?

W naszym sklepie internetowym dostępnych jest wiele możliwości płatności, w tym przelew natychmiastowy, płatność kartą, płatności Blue Media.

Zapewniamy bezpieczeństwo transakcji, a także nigdy nie przechowujemy danych płatniczych.

 

  • Czy można zamówić kwiaty do miejsca pracy odbiorcy?

Dostarczamy kwiaty pod każdy wskazany adres, niezależnie, czy będzie to prywatne miejsce zamieszkania, czy miejsce pracy. Prosimy jedynie o podanie daty i godziny doręczenia, a także danych do kontaktu bezpośredniego z odbiorcą. W przypadku większych firm lub korporacji, prosimy również o podanie pomocnych wskazówek bezpośredniego dostarczenia lub miejsca, gdzie i komu możemy przekazać przesyłkę.

 

  • Jak pielęgnować kwiaty?

 

Bukiet z kwiatów

Kwiaty w bukiecie należy delikatnie podciąć po dostarczeniu, a następnie włożyć je do wazonu ze świeżą wodą. Wodę najlepiej wymieniać codziennie lub co 2 – 3 dni, wtedy kwiaty najdłużej utrzymają swoją świeżość i piękno.

 

Kompozycje kwiatowe

Wychodzimy z założenia, że nasze kompozycje kwiatowe mają być bezobsługowe. Staramy się zabezpieczyć produkt w odpowiednią ilość wody i specjalną odżywkę. Należy jednak pamiętać, że kwiaty nie powinny stać w ciepłym miejscu, a co kilka dni można odrywać listki, które pożółkną lub zaczną opadać.

 

  • Czy do zamówienia dołączany jest paragon lub faktura?

Jeśli w uwagach do zamówienia nie zostanie zawarta informacja o potrzebie załączania paragonu lub faktury, nie załączamy ich. Spowodowane jest to tym, iż bardzo często nasze przesyłki są prezentem, bezpośrednio dostarczanym do odbiorcy.

Jeśli jednak mają Państwo takie życzenie, oczywiście jest taka możliwość i prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia.

Pragniemy również podkreślić, iż chronimy dane nadawców i nie udzielamy informacji odnośnie ich danych.

 

  • Czy można dołączyć liścik do zamówienia?

Oferujemy możliwość dołączenia bileciku, dopasowanego kolorystycznie i stylistycznie do zamówionego przedmiotu. Treść bileciku można podać w specjalnym polu do zamówienia lub w uwagach do zamówienia.

Opcja dołączania bileciku jest całkowicie darmowa.

 

  • Czy jest możliwość dołączenia dodatków do kwiatów?

Oferujemy możliwość indywidualnego doboru dodatków do bukietów i kompozycji kwiatowych. Można do zamówienia dobrać naturalne kosmetyki, czekoladki, balony i inne produkty, które umieściliśmy w naszym specjalnym dziale z dodatkami.

 

  • Czy można złożyć zamówienie indywidualne na produkt, którego nie mamy w aktualnym asortymencie sklepu internetowego?

Oczywiście, w takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

 

  • Gdzie można się zwrócić w przypadku pytań lub problemów z działaniem sklepu internetowego?

W razie pytań odnośnie produktów, działania sklepu, realizacji zamówienia, lub w przypadku problemów technicznych z zamówieniem internetowym, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48577974279 lub kontakt mailowy na adres kontakt@madlen.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl